Ben op 03-02-1993 in dienst getreden als nachtverpleegkundige bij een VvE van een serviceflat. Er is sprake van een arbeidsovereenkomst, edoch niet met een CAO of rechtspositiereglement, voor gem. 2 nachten per week. Er is een voor mij premievrije pensioenregeling bij Centraal Beheer. Op 14 mei 2012 werd ik 65 jaar, Had nog geen trek om met pensioen te gaaan en het lopende contract werd stilzwijgend zonder enige mutatie voortgezet. Eind december 2012 liet werkgever mij weten dat de premie voor de pensioenregeling per 01-01-2013 zou stoppen, en deed ik van Centraal Beheer een bericht ontvangen dat verdere opbouw van pensioen zou stoppen `wegens be-eindiging werkzaamheden` hetgeen onjuist was. Er is nog steeds sprake van de bedongen arbeid. Centraal Beheer liet op mijn protest weten dat ik dat met werkgever moet uitvechten, omdat werkgever de verzekeringnemer is. Kan ik werkgever ´laten' dagvaarden omdat zij eenzijdig de arbeidsvoorwaarden heeft gewijzigd. In de arbeidsovereenkomst is gemeld dat opname in de pensioenverzekering plaatsvindt als dat mogelijk is, zonder dat sprake is van een bepaalde tijd of stopdatum. Dat is meer dan 10 jaren lang het geval geweest. Van Centraal Beheer is het mogelijk om door te ´sparen´ voor een pensioen zolang ik werk bij deze werkgever. De arbeidsovereenkomst is, zoals genmeld, niet aan een CAO of regeling gekoppeld. Kan ik probleemloos doorwerken tot ikzelf zeg, dat ik wil stoppen. graag uw reacties.